Jeżeli prowadzimy przedsiębiorstwo, które nie nastawia się na samym początku na szybką promocję oraz kolosalny rozwój ogólnopolski, warto zrezygnować z ogłaszania swojego towaru w mediach czy także Internecie. W głównej mierze niemało na tym zaoszczędzimy, a to rzecz zrozumiała jest jednym z argumentów przez jaki wielu biznesmenów rezygnuje z takiego sposobu reklamowania swojego artykuły. Wytwarzając produkty, których przeznaczenie będzie jedynie na rynek lokalny należałoby skorzystać z innych sposobów reklamowania własnego towaru, jaki przy okazji jest dużo tańszy niż środki masowego przekazu, jakie w nowoczesnych czasach są niesłychanie drogie.
Takimi sposobami są pomiędzy innymi neony ledowe na zamówienie, których wynajęcie jest mnóstwo tańsze, to właśnie dzięki czemu tak wielu w kraju miejscowych przedsiębiorców decyduje się na ten sposób reklamowania własnego towaru, który trafia do lokalnych kontrahentów, jacy mogą się dowiedzieć o tym artykule nie musząc włączać telewizora lub też Internetu, które są sporo droższe, a tam reklamowane są inne artykuły. Niestety nie wszystkich biznesmenów w naszym kraju stać na propagowanie własnego towaru przez perfekcyjne do tego źródła, którymi są telewizja czy również Internet, co wynika w głównej mierze z cen dyktowanych przez te źródła masowego przekazu. Niewielcy przedsiębiorcy nie są w stanie zapłacić tak gigantycznych pieniędzy za reklamy w telewizji oraz Internecie, przez co wielu z nich poszukuje niemało tańszych sposobów reklamowania własnego produktu.
Wysokie ceny dyktowane w telewizji oraz Internecie zmuszają wielu biznesmenów do szukania alternatywnych sposobów reklamowania swojego artykułu, które zarazem są sporo tańsze. Są nimi między innymi neony reklamowe oraz moduły elektroniczne, na których każdy z biznesmenów ma swój czas za który należy rzecz jasna zapłacić. Jednak ceny w tym przypadku są dużo niższe aniżeli w wypadku reklam telewizyjnych, to właśnie dzięki czemu cieszą się one tak znaczącym zainteresowaniem. Jedyny minus w tego rodzaju sposobach reklamowania towarów jest ograniczenie zasięgiem do kontrahentów, albowiem wolno tu mówić wyłącznie o reklamie lokalnej.